Real Time Analytics

Livet På En Kant

Storleken på en penis - från en mans perspektiv

Publicerad 2013-09-21 11:03:31 i Vanlig vardag,

Vi brukar ju ofta sitta i stallet och prata om diverse olika saker. Det har hänt att vi har diskuterat storleken på mäns penisar. Ur olika perspektiv då. Det är inte så att vi har sagt typ stor eller liten, utan vi har haft en konstruktiv diskussion helt enkelt.
 
Sist vi diskuterade ämnet hade vi även besök av en man. Han gav sin syn på saken, inte för att han hade praktisk erfarenhet av andra (Vad han sa iaf). Det var mer så att han såg det ur ett praktiskt perspektiv om hans skulle ha varit för stor. Hela diskussionen blev väldigt rolig i slutändan och  nu kan vi även lägga in åsikter från en man när vi diskuterar vidare. För er som inte visste det är det en väldigt blandad kompott av människor i stallet. Vi har allt i från gamla G som legat både med gifta män och krupit runt naken i sin bil ute på landet när hon råkat få besök. Det vanliga stallgänget bestående av S och L. Sedan kommer jag, men jag brukar ju mest vara tyst, blyg och inte ha något att säga :-O. Hahaha!

Nej, to be contuined. Det kommer nog snart en update när denna A till man kommer på besök igen. Han kommer nämligen med jämna mellanrum så det blir snart en diskussion om diverse olika sex igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela