Real Time Analytics

Livet På En Kant

Some good news and some bad!

Publicerad 2013-09-03 21:11:49 i Vanlig vardag,

Fick lite good news på mailen nu på em/kvällen och det var roligt. Känns som att allt har strulat och hamnat efter senaste tiden. Nu är det iaf i rullning igen och allt löser sig inom sinom tid.
 
Nu ska fortsätta se på Top of the lake. Verkligen sevärd serie på svtplay. Nu har ju ni missat något avsnitt om nu skulle börja titta idag.
 
Sedan ska jag sova. Min kropp lider verkligen när den är utan näringsdrycker. Jag hoppas de kommer under morgondagen. Jag orkar inte gå in på vad som fuckar ur i kroppen, men det är verkligen inte något som är bra för mig. Om jag inte blir bättre inom kort, eller att det var det faktum att jag fuskade LITE med att äta gluten, då har jag faktiskt ett ät-problem som heter duga. Ska jag leva på fucking vatten, eller vad har kroppen bestämt sig för? Jag kommer att se ut som en tarm. =(

Nåväl, näringsdryckerna kommer väl igen och mitt liv är räddat från "döden".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela