Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sjukskriven idag =(

Publicerad 2013-09-03 07:52:36 i Vanlig vardag,

Jag ringde och sjukskrev mig igår. Jag har ont i varenda led i hela kroppen. Det är fortfarande så att jag inte klarar någon stress och så stressigt som jag har haft det med att försöka få färdigt allt det pallar fortfarande inte min kropp. När man står de sista dagarna innan och inser att man är helt själv då känns det fan som att man har lust att halshugga sig själv kan jag säga.
 
Nu är iaf en del färdigt, men inte allt. Tack och lov är jag ledig sedan. Idag måste jag dessvärre göra saker som inte står på min lista att göra och som jag varken har tid eller lust med, men det är så. När andra inte orkar då är det jag som får ta skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela