Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nej, han måste nog bort

Publicerad 2013-09-02 14:11:00 i Vanlig vardag,

Det känns inte värt längre. Det är inte heller rimligt. På något sätt är det kanske dags nu. I slutändan känns det ändå som att det är jag som blir lidande. Jag har varken tid eller ork och han fyller inte någon funktion för mig.
 
 
Det kanske är dags nu. Någon gång måste jag ju ändå börja tänka på mig själv istället. I slutändan står jag där med en häst som inte fyller någon som helst funktion för mig utan bara kostar tid, energi och pengar. Det skulle vara tio gånger bättre för mig att hyra ut hans box till någon annan och både slippa allt jobb och istället få en intäkt istället för en kostnad. Det gör bara så ont i hjärtat att behöva ta bort en häst.
 

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2013-09-03 05:59:56

Hur gammal är han? Är han fortfarande fräsch och ridbar?

Svar: Han är 23 och ja, han är fräsch och ridbar. Hoppar lite ibland och så.
Livet På En Kant

Postat av: Annika Lindström

Publicerad 2013-09-03 08:48:39

Men kan du inte hitta nån medryttare eller så till honom då? Är ju synd att ta bort honom...

Svar:
Livet På En Kant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela