Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket på schemat idag

Publicerad 2013-09-07 09:07:00 i Vanlig vardag,

Det blev en hel del på schemat som jag inte hade räknat med idag. Först måste jag motionera hästar x 2 eller 3. Har inte bestämt mig ännu. Sedan blir det till att hämta havre och korn. Kornet är bara ett måste och vi måste vara två för att få ut. Imorgon kan det nämligen vara slut och long gone.

Efter det blir att åka till Uppsala. Jag har nämligen en dejt där. När jag ändå åker förbi ett Citygross ska jag passa på att köpa lucern till tottisarna. Sedan blir det hem och natta djuren.
 
Morgondagen är typ lika fullspäckad - spännande va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela