Real Time Analytics

Livet På En Kant

Murphy är igång

Publicerad 2013-09-16 11:24:28 i Vanlig vardag,

Det var helt sjukt vad det regnade i morse. Jag tror inte det har varit en sådan skur tidigare i år. Det var helt sjukt. Jag hade överdragskläder, men det regnade så att det rann in genom hålet för halsen på jackan.
 
Jag råkade trycka fel när jag skulle lägga ut förra inlägget och bilderna kom inte med. Mina hästar står iaf med torra täcken och det har typ inte kommit en droppe regn på dem. Alla andra hästar hann ju få blöta täcken. Jag tror att det bara var för att jävlas lite med mig.
 
Nu ska jag iaf åka och jobba. Det borde vara lugnt för jag har en känsla av att dagens 6 timmars arbete kommer att bestå i 5 timmar inomhus. Toppen en regnig och mulen dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela