Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lilla hemligheten vad jag skulle göra då. ;-)

Publicerad 2013-09-09 22:10:15 i Vanlig vardag,

Jag hade inte tänkt avslöja vad det var jag och Ante skulle göra, men jag kan inte låta bi att berätta redan nu. Jag kom dessutom på den briljanta idén att även Norton kunde följa med. 


Den 9 november ska vi tävla. Det är lite som ska fixas för att båda ska kunna vara startklara och än vet jag inte om vi bara hoppar 90 eller om jag ska köra på 1m på en gång. Lurbo är det iaf som tävlingen är på. Spännande va!
Håll tummarna för att allt som ska fixas flyter på.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela