Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jobbiga och dryga kunder!

Publicerad 2013-09-24 16:48:34 i Vanlig vardag,

Jag är fett less på en person som har köpt ridstövlar av mig. Jag har lust att skriva ett mail och be henne ge mig hennes kontonummer. Hon var liksom jobbig redan innan hon hade betalat stövlarna och någon riktig beställning kunde hon inte göra. 


Är det då fel att skicka ett mail och skriva: Ge mig ditt kontonummer så jag kan återbetala pengarna? Jag har lust att göra det nu. De stövlarna är strax här, men en vecka efter att hon betalat in började hon mailbomba mig. Nu är jag fan less alltså. Det borde ju vara lättare att ta de stövlarna och sälja till någon annan. Eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela