Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hittat drömgården?

Publicerad 2013-09-23 12:08:27 i Vanlig vardag,

Jag tror fan att jag har hittat den. Frågan är bara hur det ska lösa sig rent praktiskt. Det är fullt genomförbart, men jag kan inte göra det själv. Det här kommer att kräva en del planering och massor med arbete innan. Någonstans brukar livet tala om för en när man gjort sitt på en plats och det är dags att gå vidare. Jag har vetat ett tag att jag varit färdig här, men det känns som att jag fick en spark i röven att fortsätta. Gårdagens besök på Strömsholm visade det ännu mer än jag känt innan.
 
Självklart får ni mer info senare. Det ska bli ett första planeringsmöte med några först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela