Real Time Analytics

Livet På En Kant

Gratis reklam till webshop

Publicerad 2013-09-01 23:03:19 i webshoppen,

Idag såg jag att jag fått besökare från en för mig okänd webadress. Naturligtvis var jag tvungen att kolla upp det hela. Det var en blogg och de hade skrivit om mina stövlar. De undrade om det var en hiss eller diss. Hiss såklart, vad annars? =D

Bloggen var http://scandees.se/. Det har bara kommit en besökare därifrån sedan den 25:e augusti när de skrev om mina stövlar, men det är gratis reklam. Suveränt sätt att få marknadsföring. Det räcker egentligen med att någon läser namnet, när den personen läser nästa gång känner den ju igen namnet och det sätter sig mer och mer. Helt suveränt! Jag kanske ska tipsa om att den skriver om min september-kampanj som jag snart ska lansera också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela