Real Time Analytics

Livet På En Kant

Roliga saker att göra idag! :-O

Publicerad 2013-10-24 10:23:41 i Vanlig vardag,

Nu ska jag åka iväg och göra lite ärenden. Jag har haft väldans massa ångest för en sak, men nu ska den bli done, gone finito. Det känns bara så bra! Snacka om att man kan få en vändning av bara små saker som blir undanröjda.
 
Inte nog med det. Samtidigt, eftersom jag ska till Sollentuna Centrum kommer jag passa på att göra roliga saker. Hihi! Nu undrar ni nog. Ja, så spännande kanske det inte blir för er, förrän ikväll när ni kommer se bildbevis på vad jag då åstadkommit. Det ska bli sjukt kul iaf. Jag ska vidareutveckla mina konster i hemmet. 
 
 
Off we go. Det är inte det enda jag ska göra idag så det är bara att sätta fart på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela