Real Time Analytics

Livet På En Kant

Resultatet av dagens mission!

Publicerad 2013-10-24 16:00:33 i Vanlig vardag,

Idag åkte jag iväg en sväng. Jag hade ett ärende att uträtta och lite andra saker att göra. Det blev en sväng till Sollentuna Centrum.
 
Det har verkligen blivit fint i centrumet. Det var ganska många år sedan jag var där lite mer. Så här ser det ut idag.
 
 
 
Mitt mission (nr 2) idag var iaf att inköpa lite saker som jag känt verkligen fattats i min nya kosthållning. Efter lite googling hittade jag att båda sakerna jag behövde fanns på ICA Kvantum i Sollentuna. Kokosfett och kokosolja. Dagens matlagning behövde kokosolja. Så här ser det ut just nu när min lax och spenatpaj är inne i ugnen. Smarrigt va! Jag behöver en ny springform. Den här läcker i kanterna så jag helgarderar mig med folie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela