Real Time Analytics

Livet På En Kant

På fredag....som jag längtat!

Publicerad 2013-10-30 06:38:21 i Vanlig vardag,

Till slut blev jag less. Jag vet inte vad det var som fick mig att ledsna till slut, men en dag då bara bestämde jag mig. Nu när livet förändrades och behovet helt plötsligt blev helt annorlunda ja, då var valet inte svårt. På fredag iaf då kommer min nya transport. Ja, nu är den inte ny-ny utan den är ny för mig. Det känns OTROLIGT skönt. Fram till årsskiftet blir det den här modellen 
 
Den låg som en klocka på vägen och jag är fullt nöjd med den. Fast eventuellt blir det uppgradering efter nyår till en Böckmann med sadelkammare. Jag får se vad som händer. Tanken är ju att transporten ska hyras ut. 
 
Men nu kära vänner ska det minsann börja tränas och så. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela