Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nyttiga saker att göra....

Publicerad 2013-10-09 12:20:39 i Vanlig vardag,

Jag sitter och har tråkigt. Det är faktiskt så, men jag orkar inte göra något mer heller. Lite moment 22 faktiskt. Igår tänkte jag på dagen att det kanske var dumt att jag sa att jag skulle vara hemma från jobbet även idag. I morse när jag vaknade ångrade jag det inte. Då var jag helt plötsligt tokförkyld igen. Tur i oturen att jag inte hann ångra mig och ringde och friskskrev mig.
 
Nu sitter jag här i stället och kollar på jobb inför min flytt. Det känns lite awkward, men det är lika bra att börja. Det här är i princip allt jag orkar göra just nu, förutom att se film, men det har jag redan gjort idag. Jag har också skickat till några banker ang möjligheten att öppna bankkonto. Där väntar jag på svar fortfarande. Antar att det kommer under dagen eller morgondagen.
 
Mer spännande än så är det inte just nu. =)

Jag har också gjort listan lite längre över mitt framtida jag, men det kommer jag att hemlighålla så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela