Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu har jag sagt upp mig från jobbet

Publicerad 2013-10-14 14:51:15 i Vanlig vardag,

Nu är det gjort. Jag kommer inte att komma tillbaka till arbetsplatsen annat än att lämna nyckeln och få arbetsgivarintyg. Vet ni vad det som var droppen var? Det var när han som påbörjat det hela talade om för mig att "Du får ju faktiskt skylla dig själv." Jaha? Är det den inställningen man har till andra människor. Ja, jag kan säga att jag pratade med en kompis direkt efteråt och berättade hela händelsen, hon hade ju hört en del innan, men hennes sätt att se på det hela var fan rolig. Hennes jämförelser gentemot om jag hade betett mig som han gjort mot mig mot honom var sjukt roliga. Vänner är guld!

Nu sitter jag iaf och söker nytt jobb. Det brukar vara superlätt att hitta nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela