Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hoppas på lite foton idag. =D

Publicerad 2013-10-03 17:03:31 i Vanlig vardag,

Nu när det inte blev något jobb på kvällen. Oj, kom precis på att jag glömt tala om för er här på bloggen att min (just nu dumma) bil behagade att gå sönder. Reminder till mig själv: skaffa en pojkvän som kan laga bilar. Därav den arbetsfria kvällen. Nu blir det iaf lite foton från kvällens ridpass. Jag hoppas E kan fota nere i stallet. Skulle vara toppen. Kameran på min mobil är ju dålig så jag har lånat telefonen som min mamma köpt. Hon lyckades inte få igång larmet, hon hittade det inte. Höhö! Inte lätt med avancerade saker inte. Nu blir det iaf fotning. SE har ju bra kameror och jag har provfotat lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela