Real Time Analytics

Livet På En Kant

Boosta mitt liv!

Publicerad 2013-10-22 11:56:57 i Vanlig vardag,

Jag måste komma på något hur jag ska boosta mitt liv med gläjde, enerig och ja, jag vet inte framtid. Nu kanske ni tänker: Va fan! Hon har ju skrivit om att hon ska flytta och allt. Jo, så är det också. Det är bara det att jag fastnat i någon irriterande jävla spiral där jag känner mig lite bättre för en stund och sedan hamnar nere i ett bottenskikt där jag känner mig som skit. Jag måste ur det här. 
 
Frågan är bara hur. Normalt sett brukar jag tillåta mig själv att vara kass ett tag för att sedan göra en direkt upplyftning från det. Nu kör jag liksom berg och dal-bana. Nåväl, det ger sig väl. Ibland känns det som att det är naturligt att känna så här när man håller på med större förändringar i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela