Real Time Analytics

Livet På En Kant

Arbetsintervju bokad - check!

Publicerad 2013-10-25 16:27:48 i Vanlig vardag,

Om en vecka är jag nu bokad på intervju. Jag kanske ska sluta fundera över huruvida cvet behöver förbättras eller inte. Hihi! Om sanningen ska fram passade jobbet som handen i handsken för mig.

Cvet ska jag förbättra för jag tänker söka lite andra jobb också.

Egentligen skulle jag gå fixat lite i stallet, men jag måste nog gå upp och förbereda för lite glass. Jo, ni förstår. Det här måste ju firas. Sökte ett jobb och kallad till intervju samma dag? Alla måste fira sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela