Real Time Analytics

Livet På En Kant

When dreams come true!

Publicerad 2013-11-04 12:10:37 i Vanlig vardag,

Det här är så jävla sjukt!
För ett tag sedan insåg jag att jag saknade en sak från där jag bott tidigare väldigt mycket. Där fanns en fiskare, jag bodde väldigt nära havet, som sålde bla rökt fisk. Jag är väldigt matkräsen och tillagar nästintill ALL min mat själv. Jag köper bara råvaror. Naturligtvis händer det att jag köper annan mat som är lite halvfabrikat, men jag kan ärligt säga att jag inte ens vet när jag sist gjorde pulvermos. Nu saknade jag fisken och efter att ha köpt hemrökt fisk är det svårt att köpa samma i butik faktiskt. Sagt och gjort la jag in en attraktionslagsönskning och hemgjord rökt fisk.
 
Nu till det HELT SJUKA: Idag flyttar det in ett företag som ska sälja fisk på gården. Hur absurt är inte det. Vad är oddsen??? HAHAHAHAHA!!!! I lööööööv attraktionslagen.
 
Nu minsann ska det blir fisk i hemmet igen. =)
 
Hemligheten i att det gick så fort att få önskningen beror nog på att jag har haft fullt upp med annat under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela