Real Time Analytics

Livet På En Kant

Superuppgradering av bilen

Publicerad 2013-11-29 20:46:04 i Vanlig vardag,

Det blev en klar förbättring av bilen. Det var inte alls bra för mitt körkort. Nåväl, jag får väl lära mig lätta på foten. Förut att den var 10 ggr piggare var det dessutom automat sååååå skönt kan jag säga. Snacka om glidarbil. Det blev en Citroen C5. Mycket nöjd! Jag var till och med tvungen att köra en liten extra-sväng med bilen nu på kvällen. Hihi! Lycklig som ett barn blir man.
 
Nu måste jag dock sova. Kl 6.30 imorgon, absolut senast, ska jag vara klar att köra härifrån. Innan det ska jag dessutom hinna släppa ut 7 st. Vet ni vad som händer imorgon???? Om ni inte vet det, rekommenderar jag er att hålla utkik hela dagen. Ni kommer inte att tro era ögon, ni som inte vet än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela