Real Time Analytics

Livet På En Kant

Spännande dag

Publicerad 2013-11-29 10:10:59 i Vanlig vardag,

Nu ska bilfan bort. Efter att ha gått sönder 2 gånger inom loppet av en månad blev det för mycket. Nu ska den bytas ut. Jag hoppas hitta något fint och bra istället. Egentligen var det inte så dumt för jag hade dessutom behövt köpa nya vinterdäck, ja två iaf. De som satt fram i våras var helt utslitna. Nu ska det bli en bättre med dragkrok. Jag hoppas på en markant uppgradering av bil.
 
Bara den går och är pålitlig är jag nöjd. Det är inte bra för mitt körkort att ha en som är alltför kvick. Det är bättre med en som är seg som fan att få upp i någon hastighet om jag ska vara helt ärlig. Nåväl, snart bär det iväg iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela