Real Time Analytics

Livet På En Kant

Skrev en uppsägning idag

Publicerad 2013-11-10 17:39:24 i Vanlig vardag,

Det har gått så långt att jag inte vill vara i stallet. Jag tittar på klockan och om den hinner bli för mycket får jag ångest och tänker bara snart kommer hen, snart kommer hen. Det är inte roligt, det är inte ok. Jag orkar inte mer. Idag fick jag nog. Det är MITT stall och jag bor här. Jag vill tycka om att vara i mitt stall och jag vill känna att det är bekvämt att vara där.
 
Nu får hen flytta. Jag vill inte ha hen i mitt stall. Uppsägningen är färdigskriven och ligger i stallet. Tänkte om och ska göra det lie snyggare dock. Säga upp hen på ett fint sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela