Real Time Analytics

Livet På En Kant

Seg dag

Publicerad 2013-11-21 12:10:45 i Vanlig vardag,

Idag har det inte hänt mycket. Ante hade stökat ner i hela stallet - trots att han INTE varit lös. Sjukt irriterande när jag fick skotta ut hästen. Han är en mupp!

Nåväl, det är tur för honom att han är söt. Nu ska jag göra banan/kokospannkakor och fixa en inventeringslista på lite saker här hemma. Det känns mindre roligt, men jag måste nog göra den.
Jag har även stallet kvar till nu på em för jag orkade faktiskt inte i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela