Real Time Analytics

Livet På En Kant

När man hittar män i stallet....

Publicerad 2013-11-19 05:54:00 i Vanlig vardag,

Alltså jag tycker väldans mycket om den här gården. Igår hittade jag män nere på gårdsplanen igen. De var väldigt trevliga och vi lär garanterat prata igen. Det är så himla roligt. Jag är inte så förtjust i tjejer på det sättet liksom. Man skulle kunna säga att jag och Ante är väldligt lika. Han går genast fram om det kommer hästtjejer och jag går fram om det kommer män. När männen dessutom har fina bilar är det lättare att dras till dem. För er som inte visste det tycker jag om bilar.
Det här blir intressant. Det är väldigt roliga män som varit här på senaste tiden. Roligt att lära känna nya personer.
 
Nog om det: Idag blir det en riktig hästnördsdag. =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-19 07:29:24

Jaha ja. .. Det är det du håller på med så fort jag vänder ryggen till? Män....bah! ;-) trodde det var du å jag för evigt liksom. Blåst igen då. ... Ha ha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela