Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min senaste lycka

Publicerad 2013-11-03 19:43:32 i Vanlig vardag,

Vet ni hur banalt livet kan vara ibland. Jag har varit rädd för att äta äpplen. Det är en stor inneboende skräck jag haft. Hela tiden har jag trött att varenda tand i hela munnen skulle gå sönder at en enda tugga. Egentligen är det sjukt löjligt, men ni vet hur det är när man får för sig vissa saker. Min lycka är iaf stor nu när jag kan njuta av den goda frukten och vågar äta den igen och jag lovar, trots att jag nu ätit ett kg den senaste veckan har inte en endaste tand fallit i bitar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela