Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lycka är....

Publicerad 2013-11-12 22:10:19 i Vanlig vardag,

....när hästen äntligen är fräsch! Ante var gladaste än gladast när jag rastade honom nu på kvällen. För en vecka sedan kunde han knappt trava. Nu bockade och hade han sig. Glad som en mört! Jag ännu gladare tror jag.
 
Jag ska berätta hemligheten. Jag använde livlinan: Ring en vän. Då fick jag lite krämer och salvor som jag har smetat på hästen och vips så är han piggelinus igen. Jag vet, det låter otroligt, men så är det faktiskt.
Nu ska jag sova. Imorgon blir en ny dag med nya äventyr.
Spännande äventyr som jag får berätta om senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela