Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tips på ridövningar!

Publicerad 2013-05-15 18:52:59 i Vanlig vardag,

Jag fick en kommentar idag ang min "rollkursövning". Personen i fråga ville veta hur den går till. Absolut kan jag dela med mig. Jag tänkte på att jag skulle komma med lite tips och råd angående andra praktiska övningar man kan göra själv. De här övningarna som jag hade gått och tänkt att jag skulle lägga ut i ett inlägg är sitsövningar som jag brular göra under ett ridpass. Ibland när jag känner att jag behöver få tillbaka lite brukar jag ägna en stund av ridpasset till att göra någon eller några av dessa.
 
Rollkursövningen kan ni också få. Den är väldigt bra faktiskt. Nu måste jag ner till stallet först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela