Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nya tag idag

Publicerad 2013-05-08 08:12:00 i Vanlig vardag,

Det är väl bara att köra på. Jag får vara lite mer rädd om mig själv. Det är bara att inse att jag inte är så frisk som jag vill vara. Fast jag har svårt att acceptera det.
 
Hästarna ska få gå ut, sedan ska jag passa på att njuta i solen. Jag tror jag vet vad jag ska göra idag. Jag behöver göra något som jag blir lite glad av. Om jag lyckas ta mig dit och fixa det ska ni få lite bilder senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela