Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu kör vi

Publicerad 2013-05-24 08:25:00 i Vanlig vardag,

Det här är den lugna dagen. Jag gissar att det blir som i onsdags att jag inte kommer att hinna ta en enda bild och ännu mindre lägga ut dem. OM jag har tur hinner jag ta lite längre lunch än 10 min och ev kanske jag till och med hinner sätta mig ner för att äta. =) Lucky me! I onsdags var det verkligen 10 min jag åt på, kanske bara 5 och sedan fick jag springa upp till mitt tält igen. Vi fick fel saker, allt var inte på plats när vi kom osv. Dessutom är det lite svårt första gången när man inte vet var sakerna är osv, men det löste sig. Idag ska jag vara på ett annat ställe.
 
Till i helgen skulle jag vilja göra vissa förbättringar, men jag får se om det är möjligt att genomföra. Det borde det vara, men man vet aldrig. Får se vilka jag jobbar med.
 
Jag har iaf bestämt mig för att göra vissa förändringar i stallet inför framtiden.
 
Jag ska försöka fixa iaf en bild på "mitt" tält idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela