Real Time Analytics

Livet På En Kant

Män är en underhållande art och jag ska strippa nere vid vägen

Publicerad 2013-05-31 18:54:05 i Vanlig vardag,

Insåg för någon dag sedan att jag inte längre är så bitter. Män är fan underhållande! Jag har fått en helt annan inställning. Nu har jag ju liksom ett helt harem av intressenter, inte för att jag känner mig särskilt intresserade egentligen av att träffa någon på dagen. Det blir väl den som visar vågar först. Haha! Jag känner att jag har sjukt skön inställning till alla just nu. Jag har liksom full kontroll och även om någon kommer och vill något mer kommer jag inte att låta det inkränka på mitt eget liv.

Vi satt och pratade nere i stallet och jag ska åka och köpa ett par hotpants, extremt korta så halva skinkan syns. Sedan ska jag ta på mig en "porrig" BH och ställa mig här ute och köra grästrimmern uppe vid vägen. Vad tror ni? Det kan väl vara en syn? Trimmern behöver köras lite nu för det ser ut som en halv äng vid nedfarten till stallet. Jag tror på det här......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela