Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jävla ångest!

Publicerad 2013-05-05 12:41:58 i Vanlig vardag,

Jag har värsta ångesten idag. Det går inte. Jag måste göra något åt det. I fredags sa jag en sak som jag nu ångrar. Inget knäppt eller dumt, utan bara att jag tyckte en sak var ok. Något som jag idag har sådan sjuk ångest över. Jag måste säga att jag inte alls vill det jag sa den dagen. Det går inte.
 
Jag vill inte vara ledsen och att göra det som jag sa var ok då, det kommer i sluändan bara att skada mig som person och jag är ledsen och nere igen.
 
Nej, jag vill inte. Jag vill inte ha med honom att göra. Det slutar bara med att jag blir ledsen. Always! Då är det bättre att vara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela