Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag tycker inte att det är roligt med hästar längre.

Publicerad 2013-05-28 14:47:00 i Vanlig vardag,

När kommer dagen som man verkligen lägger ned? Det går inte en dag utan att jag ställer mig frågan numer. Jag är så jävla less. Det är ju inte roligt längre.

Jag tycker inte att det är roligt med hästar längre.
 
Jag är less på att se så mycket misär, okunskap när det gäller hästhållning. Det känns som att jag själv givit upp mitt eget också. Jag har liksom inte lust. När tyckte jag senast att det var roligt? Det var kanske sist jag red Ante, men det är fan också det enda som är roligt numer.
 
I helgen träffade jag en som levt likadant. Jag frågade henne om hon någonsin saknade det. Det händer, men inte ofta och det hade gått 5 år sedan hon la ner och sålde av allt. Känns som att jag inom kort kommer att lägga ner jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela