Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hur mycket skit ska man ta?

Publicerad 2013-05-23 20:41:00 i Vanlig vardag,

Det spelar fan aldrig någon roll vad man gör. Man får ändå fan bara skit.
 
Man planterar blommor och då kommer det en idiot som säger: De är så jävla fula dem kan du behålla för dig själv.
 
Man anstränger sig för att det ska bli bättre för alla: Gör så istället gör si istället. Har ni inget jävla begrepp om vad saker kostar? Hur ser ni på saker i slutändan? Jag vet, ni ser bara till eran egen jävla fördel. Saker man gjort ligger slängda på backen. Sådan jävla nonchalans.
 
Man gör det här för de andra och åsidosätter sig själv, ger av det man inte har (energi). Jag har fan legat sjuk hela jävla vintern och när man ber om hjälp är det inte en käft som är intresserad, men fan att man kan ha åsikter. Åsidosättandet av sig själv får man också skit för.
 
 
Nu är det slut med allt. Ni kan dra åt helvete hela bunten. Jag är så jävla less på allt satans skitsnack.
 
Regel som gäller. Snacka hur jävla mycket skit om mig som helst. Jag är inte dugg intresserad av att veta. Ärligt talat så bryr jag mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela