Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hade en naken man hemma igår

Publicerad 2013-05-10 15:49:28 i Vanlig vardag,

Insåg precis att jag inte satt på datorn på hela dagen. Det skulle kunna bero på chocken från hela gårdagen. Den var lite galen från början till slut.
 
Vi satt några och solade här på uteplatsen på dagen. Ämnen som avhandlades just då var vilken frisyr var mest passande på "buskaget". Jag antar att ni fattar. Det kom ett flertal varpå jag nämner kommentaren jag fått: " Vad fin du gjort dig för mig" av en man. Sure, att man gjort det för honom........ Vad man än gör har man väl gjort det FÖR en man. Eller?
 
Kvällen fortsatte med att jag och inneboende skulle grilla. Hon och jag bara. Helt lugnt och avslappnat. Plötsligt ringer min telefon.
 
Jag fortsätter senare måste åka och jobba..... Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela