Real Time Analytics

Livet På En Kant

En catfight senare!

Publicerad 2013-05-19 09:08:09 i Vanlig vardag,

*Kan knappt lyfta ena armen för det´gör så jävla ont.
*De pengar jag tjänade igår har nu gått till sjukhusbesök, medicin och benisn för att hämta ut medicinen.
*Jag vet inte om jag kommer att kunna jobba oå tisdag.
 
Livet suger som fan och jag tror seriöst att jag på riktigt har börjat hata katter, åtminstone så är garantin nu helt klar över att jag ALDRIG mer kommer att skaffa någon. Såvida det inte är en helrasig katt av något slag, då kan jag ta mig en funderare över det hela.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela