Real Time Analytics

Livet På En Kant

Efter att ha gjort Uppsala!

Publicerad 2013-05-21 20:37:52 i Vanlig vardag,

Jag kan konstatera följande:
 
*Det finns många potentiella män.
*Jag kommer att återkomma till Uppsala fler gånger denna sommar.
*Män i Uppsala verkar vara väldigt bröstfixerade överlag.
*Det var riktigt roliga att jobba.
*Jag fyndade en skotkärra för 179:-.
*Hann med en sväng på IKEA utan att bli ruinerad, köpte nästan bara det jag skulle ha. Behövde lite till underklädesförsäljningen som var slut sist jag var där.
 
Det var väl typ allt. Imorgon laddar jag för Solvalla och omgång ett i VIP-tältet. =D
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2013-05-21 20:50:38

Säg en heterosexuell man som INTE är bröstfixerad. Oavsett härkomst.
Potentiella män finns på många ställen, men även vi måste ses som potentiella för att det ska klaffa. Nu bor ju jag i Turkland och är blond (så därav tror alla män att jag är rik som ett troll och kåt 24 timmar om dygnet, vilket jag VERKLIGEN inte är) så här kastar dom sig ju över en oavsett i åldern mellan 18-55. Det är patetiskt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela