Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dags för VIP-tält runda 1!

Publicerad 2013-05-22 11:22:00 i Vanlig vardag,

Nu ska jag alldeles strax åka iväg och köra runda 1 i VIP-tältet. Det är ett annat idag. Jag hade uppvärming igår med en buffé på 250 pers. Idag är det bara 85. Jag återkommer med bilder om jag har tid, men inlägget kommer inte att länkas då jag lägger ut det från mobil-appen. Det är iofs enkelt att använda appen, men det länkas som sagt inte någonstans. Med andra ord får ni gå in och kolla själva idag med jämna mellanrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela