Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vad ska jag med en man till?

Publicerad 2013-03-13 10:54:21 i Vanlig vardag,

Det ska jag tala om för er nu. Jag har nämligen kommit på ett användningsområde för en sådan. Jag behöver en man för att bygga mina hinder. Jag kan utan att blinka erkänna att jag är totalt inkompetent på att bygga saker från grunden. Därför behöver jag en man i typ april-maj. Behöver jag börja leta redan nu? Äh, jag kör på attraktionslagen. Jag önskar att 1 st man kommer till mig. Han ska vara byggkunnig eller något bättre än det. =P

Är det inte så man gör? Herregud, alltså, det känns som att det börjar bli dags för mig att skaffa ett jobb.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela