Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vad ska jag göra åt min vikt? Jag har problem....

Publicerad 2013-03-18 17:30:05 i Vanlig vardag,

Nu är inte problemet att jag inte går ner, utan att jag bara faller ur. Dessutom är jag nästintill konstant hungrig. Jag kan äta kl nio på kvällen för att vakna av att jag är så hungrig att det känns som att jag ska dö kl tre.
 
Nu är jag någorlunda mätt, inte helt, men ok-mätt efter att ha ätitett paket bacon, en burk Heinz vita bönor, 4 rostade mackor. Det var liksom själva middagen. Jag blev inte mätt utan var hungrig så jag fick helt enkelt göra iordning en tallrik med musli, yoghurt(hög fetthalt), hallon och banan.
 
 
Får se hur länge det håller innan jag lider svältdöden igen. Jag kanske ska prova att äta normalt en månad och se vad som händer. Hur mycket kan man gå ner på en månad? Jag vill ju inte gå ner mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela