Real Time Analytics

Livet På En Kant

Städa-musiken!

Publicerad 2013-03-22 09:50:39 i Vanlig vardag,

Har satt på städa-skivan för jag insåg att det ser ut som crap här hemma och jag får besök idag. Nu gör hela bergen av trosor sitt till att det ser ut som crap för jag har sorterat de i påsar och jag har pås-allergi tror jag. Trosorna är väl ok. Jag ska fota lite mer och förberede annonser till kommande vecka. Jag måste styra upp det lite bättre än jag gjorde förra månaden. Nu när jag börjar jobba på måndag har jag betydligt mindre tid till det. Det måste flyta på bättre.
 
Det blir nog bra. Nu ska jag göra en superstädning. Jag önskar att jag hade kunnat ta före/efter-bilder, men det ser alldeles för förjävligt ut för att de ska vara möjligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela