Real Time Analytics

Livet På En Kant

Snyggare trosor!

Publicerad 2013-03-20 20:32:39 i Vanlig vardag,

Jag är sjukt nöjd med mina trosor. Den här leveransen var 10 ggr bättre än den förra jag fick från samma leverantör. Jag var ju lite lätt bitter förra veckan över att det tog sådan tid att skicka paketet, men det var faktiskt värt väntat. På de här kan jag dessutom ta ut ett annat pris än jag tänkt - ett betydligt högre pris. Jag måste nästan sätta mig ner och göra en liten research imorgon innan jag börjar lägga ut annonserna.
 
Jag ska se över lite mer saker att beställa hem också. Dessutom måste jag bestämma en färg på första omgången ridbyxor jag ska köpa in. Vad ska man välja liksom? Jag behöver inte köpa så många så i praktiken ska jag bara göra en kvalitetscheck på vad jag får.
 
Sedan måste jag också sälja av lite av det som inte sålde på annons. Vissa saker gör sig som inte på bild bara. Jag behöver sälja dem på annat sätt. Det är väl helt enkelt så att jag behöver sälja på mer än ett sätt. Människor som har kommit hit och handlat har köpt dessa modeller, men jag har inte sålt en enda på annons.
 
Nej, nu är det dags för sängen och gårdagens avsnitt av Girls. Jag hoppas mina favoritserier kommer tillbaka snart Lykke och Downton Abbey. Saknar dem! TVn jag köpte är överlägset den sämsta investeringen ever. I helgen glömde jag sätta på den igen vilket betyder att den inte har varit på de senaste två veckorna. Valuta för pengarna - eller not. Suck! Jaja, jag har en tv iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela