Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kursdax

Publicerad 2013-03-10 07:24:31 i Vanlig vardag,

Nu är det dags att ge sig av mot kursen. Jag hoppas att den ska bli givande och rolig. Trots vissa motgångar lyckades jag få ihop allt jag ska ha med mig. Det är fan jobbigt att vara så här ostrukturerad som jag varit sedan jag blev dålig. Man har liksom ingen koll på någonting känns det som.
 
På vägen dit ska jag läsa igenom det jag inte hunnit kolla på innan. Det blir nog bra.
 
Jag avlägger rapport när jag kommer hem om jag orkar annars skriver jag den imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela