Real Time Analytics

Livet På En Kant

Imorgon=laga stall

Publicerad 2013-03-06 21:06:11 i Vanlig vardag,

Jag är ganska säker på att jag under morgondagen kommer att behöva laga 1 st boxvägg. Boxväggen håller nämligen inte måttet. Helt plötsligt har det dykt upp hål i väggen. Hål som inte är av ok karaktär.
 
Jag vet inte riktigt vad som hänt vare sig med väggen. Jag visste att det var mindre, och inte så många hål i väggen innan. Hästen som står där sparkar inte heller. Det lilla hålet som var hände när en häst rullade fast så jag trodde att väggen var säker. Uppenbarligen är den inte det eftersom det blir nya hål. Hästen som bor i boxen är verkligen inte sparkig av sig så väggen borde inte ha några hål. Jag har iaf skiva och det är lika bra att laga väggen omgående. Det känns som att det kan vara skaderisk att inte förstärka där.
 
Nu blir det iaf sova. Kvällarna i stallet börjar bli längre och längre. Förut kunde jag hinna sitta en timme eller två innan jag gick ner för att natta igen, men senaste tiden har jag inte kommit hem förrän kl 21 tidigast. Haha! Jaja, det är sånt som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela