Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hunden är sjuk =( Sad face on!

Publicerad 2013-03-30 07:45:07 i Vanlig vardag,

Igår fick Vson ett krampanfall. Han var på väg in i till trappan upp till loftet när han fick någon "attack" av något slag och flög upp och ut. Sedan låg han på golvet och hade någon lättare kramp. Jag trodde först att han typ dog och sprang dit, men han hade lättare kramp. Det var INTE ett epilepsianfall. Han klev upp och var helt normal sedan. Gick och la sig på ett annat ställe.
 
Det här hände även natten till igår när han låg bredvid mig i sängen. Då flög han inte upp, men jag vaknade av att han hade kramper. Han gick och la sig på golvet. Jag vaknade en gång till under natten när det lät som att han ramlade från sängen med en duns. Det konstiga var att han låg på golvet. Jag vet inte om han fick någon form av krampanfall även och flög upp.
 
Nu har han iaf varit bra sedan igår. Det blir ett veterinärbesök.
 
Sad face on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela