Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hemma från kursen nu

Publicerad 2013-03-10 17:57:49 i Vanlig vardag,

Det var väldigt roligt och det var en väldigt givande kursdag. Det mesta gick ut på att få en överblick av vad en banbyggare är. Vad banbyggarens roll i sporten är, vad som är viktigast och vad man ska tänka på när man bygger en bana.
 
Det var lite roligt för av de banor som vi fick rita valde han min att visa först och det fanns inget att anmärka på den. =D En hade åsikt om att det var för många vänstersvängar i omhoppningen så jag får tänka på det till nästa gång.
Jag återkommer med både min bana, mitt diplom och en mer utförlig utvärdering när jag tagit mig hem. Nu ska jag äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela