Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hej "Slumpen"!

Publicerad 2013-03-15 18:50:00 i Vanlig vardag,

Jag vet att vi har pratat förut några gånger och jag vill ta upp en sak med dig igen.
 
Det har med den här mannen att göra. Jag vill träffa honom, men jag vet inte hur. Därför behöver jag din hjälp. Varje gång jag bett dig om hjälp förut har du på något oförklarligt sätt lyckats få hit honom, ganska omgående dessutom. De gångerna har jag bara bett om att han ska komma hit, men nu önskar jag hjälp med lite mer än bara det. Jag har blivit väldigt glad åt din hjälp tidigare och hoppas att du ska kunna hjälpa mig även nu.
 
För det första skulle det vara bra om han läste det här ikväll eller tidigt imorgon. Jag skulle bli glad om jag såg att han läst och det skulle underlätta för honom efter att du hjälpt till på vägen och sett till så att han kommer hit. Om han läste skulle han veta exakt hur han skulle gå tillväga för att få till det här med mig. Jag behöver hjälp med det här eftersom jag kommit till ett okänt läge för mig och jag är inte van vid att behöva arbeta när det gäller män. Ärligt talat vet jag inte hur man gör. De brukar ju bara servera sig för mig och jag brukar (oftast) vänligt men bestämt avböja. Jag vet inte hur man gör när man faktiskt vill ha någon. 
 
* För det första behöver han komma på lämplig tid imorgon. Jag är upptagen och just för sekunden vet jag inte vilken tid. Eftermiddagen någon gång skulle passa att han kommer. Jag kan återkomma med tid imorgon till dig när jag vet vilken tid jag är upptagen om det går bra. Jag vet inte om du, slumpen, kan justera även sådant?
 
* Han behöver sedan komma fram till mig, eller vänta tillräckligt länge för att jag ska våga mig fram. Om han väljer det sistnämnda är det viktigt att han kanske hintar om att han vill att jag ska komma. Det var väldigt jobbigt för mig att gå fram när han stängt dörren förut. En öppen dörr är en öppen dörr och en stängd dörr är en stängd dörr, om du förstår hur jag menar. Jag har ingen riktig plan, men det känns ju som lättast om han kommer fram till mig faktiskt.
 
* Det är viktigt att han tar initiativet till att vi ska träffas vidare till exempel på en  fika eller liknande. Jag har kommit i ett läge där jag tror att han inte är intresserad och jag vill definitvt inte vara jobbig på något sätt. Om han inte tar initiativet kommer jag att dra mig undan. Jag skulle bli väldigt ledsen om jag försökte något och han sa nej, så det vågar jag faktiskt inte. Det är viktigt att du "slumpen" framför det här på något sätt till honom. Kan du det? Jag vill inflika häremellan att det är bra om han kanske måste åka iväg en sväng och sedan komma tillbaka när jag piffat till mig. Du får inte glömma bort, slumpen, att jag har stora integritetsbekymmer och inte tycker om när nya människor kommer in i mitt hem. Jag ser lösningen på det att han har något han "måste" göra, men att han kan komma tillbaka om "en stund".
 
* Det skulle vara bra om det inte gick alltför fort fram för jag vet inte om jag klarar den känslomässiga storm som passerar när jag träffar honom. Tänker jag efter lite känns det som att det kanske skulle gå lättare om det gick lite sakta framåt. Jag vet faktiskt inte hur jag hanterar de känslor som jag har för honom. Det gör mig lite orolig att vi inte setts på länge, men det torde bara mer vara ett bevis på att de inte går över. När jag träffar andra tänker jag bara på honom och det känns betydligt smartare då om jag träffar honom. Då kan jag ju tänka på den jag sitter och pratar med istället. Dessutom försvinner allting annat runt omkring när jag är med honom och det är så himla skönt. Det är liksom bara han och jag.
 
Slumpen, fungerar det att be dig om hjälp med de här sakerna? Jag skulle bli väldigt glad, lycklig och tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela