Real Time Analytics

Livet På En Kant

Den totala ironin

Publicerad 2013-03-09 21:07:51 i Vanlig vardag,

Känns som den totala ironin när jag tydligen ljuger angående en person och jag för drygt två veckor sedan försökte stoppa rent förtal om den personen. De personerna är den fortfarande "vän" med, men jag jag är "the bad guy". Jaja, vem är förloraren i slutändan?

Här har jag sprungit runt och sagt att sanningen om "förtalet", bemödat mig med att ta reda på vad som faktiskt var sanningen och vad är tacken? Inte ett jävla skit.
 
Jag vill bara tala om att jag kommer att göra samma sak nästa gång. Sanningen kommer alltid fram. De falska fittorna som förtalade kan fortsätta med sitt falska leverne. Jag vet vad jag sagt och det kan jag stå för. Kan de andra det???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela