Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bortgift idag

Publicerad 2013-03-27 15:59:17 i Vanlig vardag,

Jag blev bortgift idag. Haha! Det var en som jag jobbade med som tyckte att hennes son skulle passa perfekt. Jaja, det blir nog så. Hon trodde dessutom att jag var typ 18. Det här är en grej som jag inte fattar. Jag - 18?
 
Jag tycker inte att jag ser ut att vara 18. Idag var jag till och med och förnyade mitt körkort. Nåväl, botox-kontot behöver ju inte vara så stort iaf.
 
Det känns iaf bra att få män erbjudna. Det är mycket bättre än att de inte existerar i ens närhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela