Real Time Analytics

Livet På En Kant

Woho! Vad var det jag sa om intresserade män?

Publicerad 2013-06-11 19:30:00 i Vanlig vardag,

Det tog inte lång tid för honom att höra av sig. Det här känns ju riktigt intressant och spännande. Frågan är ju vad som händer nu.....vi får se, vi får se....roligt sak det iaf bli.
 
Jag har sagt hela tiden att om en man är intresserad så hör han av sig. Det här känns fan roligt asså. Det var länge sedan jag var intresserad av någon som var intresserad av mig tillbaka. =D
Idag var det som att ingen ville lägga på, men vi avslutade innan det hann bli någon pinsam tystnad. Den spontana konversationen dök aldrig upp....får jobba på den. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela