Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vovvish =(

Publicerad 2013-06-27 15:49:55 i Vanlig vardag,

Får se de närmsta dagarna om han blir bättre. Blir han inte det får han åka till hundhimlen. Idag har jag lyckats få i honom några korvbitar och lite vatten med grädde i. I morse gick han själv och drack.

Visserligen blev han lite bättre med medicinen, men det är som i sjok han är bättre. Han har en medicin till han ska få, men den skulle han ha några timmar efter den första. Känns som att det bara är att hoppas och be för att han ska bli bättre.
 
Jag fortsätter uppdatera. Det som känns mest oroväckande är att han äter och dricker lite dåligt. Han har dock både ätit och druckit idag.
 
Finaste Vson-kulan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela